"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Wednesday 3 July 2013
title : Eh eh, apa dah jadi dekat Syamimi Azrudin tu?
Assalamualaikum :)



*tiup-tiup screen* FUAAANGGGG . ehhh , dah bunyi macam benda lain dah . okay okay . senang kata bunyi meniup sawang-sawang yang dah terlalu tebal bagai hutan hujan di screen computer aku . mana lama ponn aku tak update blog kan ? kira-kira 8 bulan ja ponnn . HAHAHA .

oh well , tau-tau lahhh Doctor Puan Syamimi ni busy macam mana kan ? dengan patient lagi , sakit tu lah , ini lahh . haiihh . penat betulll *peluh bersepah-sepah* ewww . hahaha , okay dah stop , angan-angan semata-mata . Dreams that needs to be accomplish . -,-

Anywayyy , apa dah jadi dengan aku ? dah PMR ? SPM ? graduate ? kerja? dah nikah ? haha , apa hal dengan aku niiii . Overdose kottt . kau baru form 1 syamimi , form 1 . 13 tahun . baru ja step in into the teenager world , damn .

(hahaha , aku la tu . )


acececeyyhh , aku teenager dah la ni kan ? :D haha , newbies . Alhamdulillah , after getting my result , ada jugakkk sekolah yang terima aku . ingatkan tak dakk , oh . sapa la sangat aku ni kan ? doctor IMAGINASIII . (bayangkan spongebob yang kata . orang yang follow spongebob ja tau okayyy . haha , aku tidak malu ingin mengatakan bahawa aku gila spongebob.) ayat pasrah mula menjadi . dah mimi dah!

okay okay . sekolah mana ? ohoh , biasa-biasa jeerrr . kitew manew adew pandai macam awakss . apa ni apa nii?! bahasa wempitzzz mula mencelah. ubat habeh punya pasai . damnnnn .

saya kini pelajar MRSM Kubang Pasu . 1st batch of IGCSE student . (acewaahh , nak jugak letak IGCSE tuu . kepoyo-an teserlahh.) apa itu IGCSE ? International General Certificate Secondary Education . *ok ok . aku tau. mesti muka terus jadi blur kan . sabarrr . tunggu explanation * apakah itu ? well , yang tersebut adalah satu program yang agak baru diterbitkan oleh MARA . kami sebagai pelajar form 1 , sedang menuntut ilmu Science and Mathematics in english . tiada lagi falsafah-falsafah sains dan math dalam bahasa melayu . all english . kecuali sejarah , agama and such .

(kaaaaaan ? :D)

Daaaann , kami punya subject science pecah kepada tiga , iaitu : Physics , Biology and Chemistry . alaaa , macam form 4 and form 5 . cuma kami belajaq time form 1 . tapiiii , kami belajaq yang basic ja duluu . but , periodic table kena hafal . sheesh -,-  alelele , bangga seminit . seminit ja . sat-sat . okay dah .

bangga-bangga aku pon , stress jugakkk . T_T ada yang topic form 2 , form 3 , form 4 yang kami dah kena belajaq . herhh , mana tension ponn . =.=

(memang aku tengah perah otak ponnnn T^T)

takpa mimi , insyaAllah dapat ke Cambridge pada form 4 for the Checkpoint Exam . huhu . Amiinnn .

okay dah , tukaq topic pulak. PEER PRESSURE . uugghhh . -,-
fitnah and gossips . oh god . benda-benda yang wajib ada di zaman-zaman sekolah menengah . especially asrama . ARGHHH . mulut manusia memang tak leh staple sat ka ?! cabai mulut satgi haaaaaa . (ayat cikgu tadika aku . ) hhmm , panjang berjela-jela kalau nak bukak buku lepastu cerita kat hampa pon . malaih la . forget about it and move on :)
Well , I think that's it . thank you for reading !