"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Monday 12 November 2012
title : Social Networking.


Facebook. Ada over 835,525,280 Facebook users dalam dunia ni pada tahun ni. Adakah aku ada diantara nombor-2 berikut? The answer WAS no. Tapi sekarang ya! Aku dah dibenarkan untuk ada facebook! :D Sebaik saja sekolah habeh, mak aku pon bagilahh ada facebook. Nanti rindu pulak kan kawan-kawan

Facebook ni ada buruk dan baiknya. Haaa. Semua muka pakat bertukar ke muka curious gila. Well guess what, malas lah aku nak list pulak kan advantages  and disadvantages facebook niii. Carilah sendiri kat internet. Bersepah sepah ada.

Senang kata aku dah ada facebook for the last 5 days ni. Friends pon baru 100. So kalau sapa-sapa yang rasa macam nak add aku or kenai aku dan ada facebook, sila-sila kan lah add. :D

Name: Syamimi Azrudin

Tu ja pon. Assalamualaikum.