"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Monday 19 November 2012
title : Alhamdulillah! Aku bersyukur kepada Allah!
Assalamualaikum. :)

Amboi amboi amboi! Tajuk bukan main happy! Hahahaha. Happy laaa. Tadi pi amik result. Alhamdulillah 5A!! Ya allah... Hanya tuhan sahaja yang tau betapa happy nya aku sekarang ni. :'D Nangis2 lepas amik result tu. Haha. Terlalu seronok.

Cikgu : Nur Syamimi!

Aku : Ya saya!

Budak2 lain yang dalam line dok tunggu turn : *tengok dengan muka yang tiada perasaan dan tiada
                                                                        senyuman*

Aku : (mulalah berasa takot gila nak mampoih lalu mengambil kertas result)

Time tu memang tangan kaki dan semua organ2 badan pakat ketaq. Memang la takooot.

Aku : (terlalu blur dan takot sampai tengok kertas pon tak tau berapa A lalu menanya kawan-kawan aku
          sambil menunjuk kertas tersebut)
          Wei ni berapa A ni weh??!! Hah?! Hah?! *macam budak tak reti baca*

Kawan2 : 5A lah!!

Aku : Oh My Gucci!!! (Eh, bohong2. Aku cakap Alhamdulillah.)

Haha. Dan of course la aku nangeh. Emotional.

Bukit. Eh, bukti :

(aku edit ok. gila ka pa nak conteng atas kertas tu )

Dan kepada yang tak dapat 5A, tak apaaaa. Jangan risauuu. UPSR ni bagaikan stage 1st. Banyak lagi stage-stage yang akan datang. Mari bangkit semula dan berusaha lebih gigih. Success will come for those who work hard. Remember this forever! :)