"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Sunday 18 November 2012
title : Ahh! Panik! Result dah nak keluar! :O
Assalamualaikum. :)

betul kan jadi macam ni? Haha.


Huh. Baru type tajuk dah panik sebagai! Hoho. Takot gila lah babe. Result UPSR dah nak keluar.. 19 Nov ni. Aku? Kalau tak dapat 5A memang kena satu set leteran mak aku la weh. Dah la lepas2 amik result tu cuti. Sooo, paham2 lah kan.

Mak aku dia punya weapon dia mulut beliau lah. Hahaha. Kena attack dengan perli dan bebelan (base word: bebel) yang sangat power. Hoho. Itu side effect ja. Kalau tak dapat 5A, habislahhh harapan aku nak pi sekolah-sekolah hebat niii. Your hope is dead, Syamimi. (apa ni cakap sorang-sorang?)

Dah2. Sambung balik cerita. So, tolonglah doakan aku 5A. Aku naaaaak sangat 5A. Desperate.
Malulah muka aku kalau tak dapat 5A. Sebab Percubaan UPSR ni aku dapat 5A. So, kalau UPSR betul tak dapat, hhhmm. Hancur. Punah. Destroyed. (bayangkan suara makin perlahan.)

Aaand. Aku nak ucapkan thank you soooo much for the teachers sebab dah 6 tahun ajar aku yang berperangai macam-macam ni. Haha. Especially you Teacher Shakirah! :)

Teacher Shakirah ni dah ajar aku English dari darjah 3 smpai darjah 6. Fuh! Memang ohsem.

Anyway, that's it. Tolong2 lah doakan aku untuk 5A (nak semayang hajat pon boleh. Hehe.)! :D