"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Saturday 6 October 2012
title : SEGMEN LYSSA FAIZUREEN | Kenapa Aku Berblog?


Assalamualaikum.. Sorry kepada readers and followers aku sebab dah tak update lama sampai naik sawang-sawang dah ni. Hehe. Anyway, aku join segmen Lyssa Faizureen! Semua orang dah kenai kan sapa dia ni. Memang tak sah la kalau anda seorang blogger, tapi tak tau sapa dia ni.

Ok, inilah jawapan-jawapan aku kepada soalan-soalan yang Akak Lyssa ni buat:

 "Kenapa korang berblog ?"

Sebab aku rasa aku boleh ceritakan apa yang berlaku dalam daily life aku kepada orang. Tapi yang secret-secret tak boleh laaa. Hihi. :D Dan aku juga suka sangaaat decorate blog!

"Macam mana korang boleh terjebak dalam dunia blogging ?"

Well, actually kawan-kawan la yang mula mengheret aku ke dunia blog ni. First, kakak aku buat blog, and then aku macam teringin gedik-gedik ja nak buat. Tapi tak buat pon. Kawan aku yang mula inspired kan aku untuk buat blog.

"Apa tujuan utama/asal korang berblog ?"

Eh, bukan dah explain ka untuk soalan yang first tu? Haha. Ok ok. Tak pa. Aku ulang lagi sekali. Sebaaab nak share experiences aku kepada orang yang kita kenal melalui internet ja.(kebanyakan)

"Dan apa yang menariknya tentang blog korang tu ?"

Emmm. Tak dak apa sangat pon. Untuk orang yang suka baca pasal benda-benda yang aku go through, ok la.

"Siapa yang menjadi sumber inspirasi korang dalam dunia blogging . Lebih kurang macam idola la .. "

Ex- bestfriend aku, Qistina and my beloved sister, Syaza Azrudin. (Perrgh. Bestfriend pon ada ex-ex ka? Haha. Adaa.) Korang memang WAJIB singgah ke blog kakak aku. www.littleblacktrain.blogspot.com
Serious!

Ok, kalau nak join, http://www.lyssasecret.com/2012/10/segmen-lyssa-faizureen-kenapa-aku.html