"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Sunday 7 October 2012
title : Saya nak Vector daripada zakie11!


Ya. Memang aku ni gila doodle and vector. Seriously, benda-benda macam ni awesome taau. Sangat artistic. You ols jangan memain taaau. Sesetengah orang ja yang boleh buat benda macam ni. Haaaa. Memang hebat.

Haha. Anyway, aku masuk segmen ni. Jangan dok tanya dah la apa kaitan aku nak masuk segmen ni, pastu dok membebel dengan mengpublishkan post ni.. Mestilah one of the rules. Hhhmm. Memang semenjak ni aku dok join segmen-segmen macam ni pon. Sebab hadiah-hadiah nya pon macam best.

Okeh, saya nak doodle. Colour hitam dan putih sahaja. And kalau boleh, tolong letak perkataan "Priceless" dengan nama saya iaitu "Nur Syamimi". :)

Tagged : www.mymusicmelody.blogspot.com
            : www.littleblacktrain.blogspot.com

Kalau nak join, http://zakie11.blogspot.com/2012/09/1st-segmen-saya-nak-vector-daripada.html