"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Thursday 25 October 2012
title : Fresh on Eid Al-adha Morning. :)

*sekadar hiasan sahaja*


Assalamualaikum. :) Sorry laaa aku tak buat post untuk Raya Puasa haritu.. Ada technical difficulties sikit. (Alasan tah pa pa.) Haha. Anyway, di sinilah aku menaip post untuk raya aidiladha. Untuk pengetahuan yang tak berapa penting pon, Kedah semalam banjir teruk. Setiap kali kereta-kereta yang bengap, bengong dan 'macam-macam' lagi, lalu depan rumah aku, air yang bergelora disebabkan force daripada kereta itu yang *bla bla bla bla*, masuklah air hujan campoq air longkang tu ke dalam rumah aku. -.- Aku sampai nak kena jadi cleaner depan pintu rumah dok standby takot air masuk rumah.. Haiih. 

Dan bila dah banjir, of course la lantai jadi kotor nak mampoih tahap lantai market. Orang dok raya, family aku dok cuci porch. Haha. Eh pasepa yang aku dok gelak pulak ni? -_- Haha. Gelaklah dah sebab benda macam ni tak pernah jadi dekat aku. By the way, Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat islam dan pendengar-pendengar di luar sana. Sejak bila aku jadi juruhebah pulak ni...

Haha. Okeh, macam mana dengan lembu-lembu di surau/masjid hampa? Sihat? Haha. Mesti dok tengah mengalami symptom diarrhoea sekarang ni. Manalah tak takot, nak kena jadi gulai hari ni. Dan di setiap taman atau kampung, dia mesti akan ada sorang makcik kepoh dan kalut. Makcik- makcik macam ni,depa lah yang paling kalut sekali pagi ni, padahai tak dak apa-apa yang nak dikalutkan pon. Biasala tu. Tapi nanti bila orang-orang yang macam ni dah tak dak kat taman/kampung tu, mesti akan jadi sunyi. :)

Haha. Happy Raya Aidiladha everyone especially to these precious people I've met. :)

Oh, and ayah aku baruuu beli album Taylor Swift 'Red' semalam! Wuhooo! Syok gila kot! Hahaha. Dia announce yang 22 October baru keluar album ni. Baru 26 October aku dah ada! Bhahahaha. Biasalah, No. 1 fan. Keh keh.