"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Thursday 13 September 2012
title : MERDEKA! I am now a freeman. Wait, woman? girl?

Yaho!!!!!! Ummm. Ok. Aku dah terlebih overdose of happiness and freedom babe! Saya, Nur Syamimi Binti Azrudin, mengisytiharkan, hari terseronok di dalam hidup saya.

Tanggal 13, bulan 9 2012. Merdeka! Merdeka!
Hari BAHAGIA, sambut tanpa latihan dan periksa!

Hoho. Aku rasa hampa dah tau kot apa yang aku dok happy terlebih sangat nih noh. UPSR OVER. Rasa macam nak jerit satu sekolah kot. Alhamdulillah, soalan tak la susah gila. Kira okey la.

Thank you sangat kepada semua yang support aku for all! Hehe. Balik-balik sekolah, p tesco dengan ibu. P la makan dekat noodle station. Aku order roti pastrami apa benda tah. Sampai-sampai, roti keras gila nak mampoih.

Ibu : Ni roti ka tunggui kayu nih ha?!

Aku : Ssshh!

Ibu : *ketuk-ketuk roti dengan pisau. Memang saja nak bagi nampak*

Pekerja : Uuumm. Boleh tunggu sat dak? Kami boleh buat roti lain.

Ibu : Hah. Bagi cepat sikit!

Aku : *cover muka* Huhu.

Haha. Anyway, memang rasa best gila-gila dah lepaih dari seksaan study! Wuhoo! Game? On. Internet? On. TV? On. Buku? errr. On/off.