"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Saturday, 4 August 2012
title : GiveAway by Jemari Suri. =)

Hello, ya. Aku join GA lagi. Haha. Tak dak keja punya pasai.


Jom la join skali. Senang ja pon. Sat sat sat. Nak tulis la ni syarat-syarat dia. Haih. Sabaq sat.

  • mestilah FOLLOWERS blog Jemari Suri
  • mesti rakyat MALAYSIA dan kalau member yang duduk oversea mesti ada alamat di Malaysia
  • pemilihan akan dibuat secara CABUTAN oleh anak-anak JS
  • perlu membuat SATU ENTRY mengenai giveaway ini dan LINK kan entry yang dibuat
  • setiap link tersebut sila letak di KOTAK KOMEN JS untuk JS jejak balik kau orang
  • sila letak BANNER JS kat entry kau orang tu ye
  • kalau sudi jom la TAG kawan-kawan kita untuk join sekali
Kalau hampa semua rasa macam teringin jugak nak join, silalah ke http://jemarisuri1001.blogspot.com/2012/07/salam-ramadhangiveaway-by-jemari-suri.html

Hah. Promote. Promote. :D

Tag : www.mymusicmelody.blogspot.com | www.mypurpleribbons.blogspot.com | www.tyhaleelolipop.blogspot.com | www. our-secret2011.blogspot.com | www.arifahlee.blogspot.com