"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Tuesday 10 July 2012
title : Apa hal dengan budak syamimi ni? Dah dah.
Okeeeh. Sorry lama tak update. Kesiaaan blog ni. Dah la tak bagi makan. Aku baru balik daripada KEM DI UUM.*bunyi dramatic sikit* Peerrghh. Sekali seumuq hidup ja kot. Agak sensasi (juga boleh dipanggil kurang asam dan gula) jugak la perangai budak-budak dari sekolah lain kat situ. Sesetengah sekolah ja la. Ada ja sekolah yang ok. Gempak weeeh. Eh, aku bukan nak cita pasai kem tu. Aku tak mau jadi budak emo atau 'OMG!' kinda girl. Sample answer:

Hye you guuyyss! Harini kan, I nak cerite pasal kem teknik menjawab soalan UPSR yang baruuuu sangat happened! Dekat kem tu tu khaaaaan, best sangat gile! Hek hek~!


Yaaaaa. Boleh nampak kan. Lagipon, aku rasa nak cari kawan ni memang susah sangat sangat sangat.

(Sori la sapa yang tak dak dalam gambaq ni! Yang ni ja gambaq yang paling banyak orang. T_T )
A friend is like a four leaf clover. Hard to find, but lucky to have.
- Sarah Jessica Parker

Ambooiiihh. Bila masa pulak aku jadi poetic ni. Hahaha. Tapi meme betoi la teman cakap ni. Hah. Aku ada la sorang 'kawan' ni. Aku dah block dia dekat skype daaaan BLOG. Aku jugaaaa tukaq URL. Bhahaha.
Sapa makan nasi dengan kuah masak lemak pedas, dia la yang terasa pedas. Ok ok dah. Sabaaaar syamimi.

Lagipooooon, aku tak mau la meleret sangat pasai benda ni. Tapi nak pesan kepada rakyat rakyat jelata aku ni, sebelum pilih kawan, INVESTIGATE dulu. Perangai dia macam mana, cara dia go through life dia macam mana, even cara dia jaga diri dia. Kalau dah cara dia jaga diri dia sendiri pon kita tak suka, apatah lagi bila dia yang nak jadi kawan kita. Apa-apa pon,ma kasih banyak banyak la nooohh membaca post syamimi ronggeng ni.


*Damn iiiitt. Aku nak tukaq gambaq tu kepada gambaq yang pi kem tu. Masalahnya, susah tahap gaban nak tukaq gambaq yang diletak kat tengah tengah tu. Nak kena copy paste balik la. Tulis balik la. Aduhaii.