"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Saturday 2 June 2012
title : Rancangan nak tengok tv, makan dan tidoq selama 2 minggu tak jadi.

Science fact (mengikut version aku) : Terlalu banyak thinking boleh membuatkan kepala otak anda jadi serabut. Sampai kena tebang sikit benda-benda yang tak patot dipikiaqkan. Kalau tidak, kepala aku dah nak jadi macam ni dah. Tapi nasib baik aku pi dapur, terus makan. Thank you delicious food.
awwwww.

Walaupun aku sangat menyampah mengatakan 'aku dah darjah 6', tapi seperti mana yang 'budak darjah 6' kena study hard. Yes. Cuti 2 minggu tapi 1 minggu diberikan sebagai sumbangan kepada cikgu untuk membuat KELAS TAMBAHAN. Kiranya aku tak boleh la nak letak kaki atas meja komputer ni dan nganga kat situ. Eh dak2. Bila aku kata letak kaki tu bukannya bermaksud kurang ajaq. Maksud aku relax. TOLONG JANGAN SALAH FAHAM.

Sebelum aku buat apa-apa, atau hampa pon nk guna benda ni pon tak pa, pikiaq macam ni dulu,

Small minds comment about things,
Medium minds talks about things (talk negatively),
Big minds THINK about things.

Ya. Setengah daripada otak aku berfikir macam tu tiap-tiap hari.

Tapi bila dah cuti seminggu ni, (padahai aku taip ni ari khamis, baru lepas ja habis sekolah), aku merangkak sini, merangkak sana, dok tempat yang sama. Haha. OK OK. Tak pa ibu. Simpan duit untuk preparation baju mimi untuk kenduri abang.

Takpa. Bila lagi nak relax?