"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Thursday 3 May 2012
title : KKTBS berlaku di dapur. (Kejadian Kelanggaran Tak Berapa Serious)
Seperti biasa, aku masih lagi hidup di rumah bersama Cik Nur Syaida (Kak eda) . Of course la dalam peti ais penuh dengan serba mak nenek. Example: BUAH, planta, kari ikan yang masak minggu lepas atau 3 hari yang lepas tapi ada lebih pastu sayang nak buang, dan banyak lagi lah.
*tapi last2 kari tu akan basi pastu buang jugak.* Dah2. Sooooo out of topic .

Kak eda: Mimi! Chocolate hantaran tunang abang dah nak abis dah! Kak eda nak makan yang last ni! Bhahahahaha!!!! *saja tambah nak bagi nampak jahat skit.

Aku: *bunyi flush dan pintu tandas dibukak* Ceh. Nak bohong pa. Ingat Mimi tak tau ka yang ada banyak lagi dalam kotak tu.

*tengok kat kotak* KOSONG. (Dah2. Tak payah nak nyanyi lagu najwa latif-kosong pulak.) Muzik jazz Yuna lagi best.

Aku: Tidak!!!!!!!

Kak eda: Heheheehehehehe.

Aku: *masok dalam peti ais* Hah! Tak pa! Mimi ada buah tembikai! DOOOOOH!!!!
Yup. Aku terhantok kepala kat peti ais.



Dan of course la lepas tu semua orang nak kena gelek berdekah dekah dengan tak reasonable nya.
Sebenarnya, hakikatnya, setakat ni, aku tak boleh jadi nurse,doctor, pilot... MASIH?!!