"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Sunday 22 April 2012
title : Hah? Apedia? Oh, dah smpai dah ka birthday. Tak sedaq habaq.
Orang kata, "Wau! Birthday! Syoknya! Happy Birthday!"

Aku kata, "Thanks!"

Mai sorang lagi pulak kata, "Happy Birthday Syamimi! May god bless you!"

Aku kata, "Hahaha..Ok,ok. Thanks! Amin.."

Mai lagi kata "Syamimi! Happy Birthday! *sambil menyanyi lagu birthday Korea (Ya Alia, aku sedang menuju kepada hang.Hihi)

Aku pon kata, "Haha..Thank you2.."

Tapi bila aku pikiaq balik, Hmmm..Makin bnyak kali birthday aku, makin tua la aku! Dah lagi banyak tahun la yang dah dok belakang aku.


Aku tau, aku tau! Tudung aku tak jadi kan?! Mampooooih p kat aku la..

Oh, Solehah.Muka dok tak tahan dah nafsu nak makan kek.

Kek apa?! Muahahaha... Mestilah Secret Recipe..Chocolate fudge kot...Tak layan dah la chocolate gambaq ultraman ka barbie ka.Eheem...Ya...Jangan pulak expect kalau hampa p beli kat secret recipe nak ada gambaq orang muntah pelangi. Satgi takot sampai ada tunjuk perasaan pulak kat City Plaza. Awesome tak?! Bhahahaha..Memang awwwwesooome laaaa. Thank you kak eda!




*muka-muka yang nak menenyeh muka masok dlam gambaq.


Anyway, thank u yang dah support and yang ucap Happy Birthday. Yang tak ucap tu pon tak pa lah. Tak terlintas dalam brain subconscious depa kot.Just kidding..

Assalamualaikum and happy birthday to me.