"
The City That Never Sleeps
Assalamualaikum. Syamimi Azrudin typing here. Please leave your message after the reading. *beep* Warning. Weirdo typing.




posted : Sunday, 25 March 2012
title : Study.Books.Words.TEST.
Huh. Tengok symbol kat atas tu mesti terus terpikiaq pasai grade UPSR kan? Bila dah terikiaq psai UPSR mestilah rasa takot kan? Tak payah nak tipu aku la yng hang tak takut...Actually, esok nak periksa taksiran 1. Yup. Here we go again..

Nama-nama yang selalu digunakan dalam membuat ayat:

Aminah, Ali, Abu, Ahmad, Bakar, Jamilah....Hei...Aku tau.Dia selalu naik nama-nama macam ni sebab takut habis masa kan? Otak dah berasap dah, so, dah jadi malas dah nak pikiaq pasai nama. Pikiaq pasai nama pon, dah setengah jam. Entah ka bengongnya?

Memang. Aku pon setuju. Tapi dah sesetengah orang nak bagi nama tu bunyi unik sikit tak pa la. Aku tak kesah. Tapi kalau nama ja sedap, tapi ayat jadi macam ni:

Katrina makan otak dalam meja.
Ayat yang sebenar nak dikata: Katrina sedang makan otak-otak yang dihidang di atas meja.

Haha. Well, takat ni ja yang aku rajin nak taip pon.
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.